NLP in Marketing & Sales

NLP in Marketing & Sales

95% van onze beslissingen worden onbewust genomen. Juist in deze digitale wereld wordt het ‘persoonlijke’ aspect in marketing en sales steeds belangrijker. Mensen willen zich herkennen en gezien worden. Neuromarketing is steeds meer upcoming. NLP (Neuro Linquistisch Programmeren) is in de marketing & sales wereld nog tamelijk onbekend. Door het inzetten van NLP creëer je communicatie in lijn met hoe de klanten informatie tot zich neemt. Je ‘spreekt’ in woord en beeld het onderbewuste van hem/haar aan. Je leert de achterliggende gedachte en methodieken van NLP met als doel deze in te gaan zetten in je (online) communicatie via website, email, presentaties en face-to-face gesprekken.

Tijdens de training ga je actief aan de slag met je eigen teksten en doelgroep(en)/persona. Je leert de NLP-technieken in zowel geschreven woord, beeld als gesprekstechniek in te zetten. Wat levert jou dit op? Jouw (potentiele) klanten herkennen zichzelf meer in alle communicatie vanuit jou/je organisatie en gaan makkelijker over tot acceptatie van jouw boodschap en aansluitend aankoop.