Timemanagement

Heb je jezelf wel eens afgevraagd welke taken, rollen en bevoegdheden je hebt binnen je werk? Welke drie rollen in jouw top drie staan en welke taken daarbij horen? Kortom welke keuzes maak jij en welke prioriteiten stelt je in de hoeveelheid taken en opdrachten die je wilt of moet doen, en hoe maak je dan deze keuzes? Met zorg voor jouw verantwoordelijkheden, taken en je eigen tijd.

Timemanagement kan je hierbij helpen. Het is namelijk een aan te leren vaardigheid die gaat over prioriteiten stellen, assertiviteit, delegeren, helder communiceren, onderhandelen en tijd besteden aan datgene dat belangrijk voor jou is. Maak je rollen, taken, verantwoordelijkheden en tijdbesteding inzichtelijk en neem hierover proactief beslissingen.
Eigenlijk gaat Timemanagement over het nemen van persoonlijk leiderschap in jouw werk.

Na de training bent jij in staat:

  • Je rollen, taken en verantwoordelijkheden in kaart te brengen
  • Heldere doelen te stellen
  • De juiste prioriteiten te stellen
  • Krachtig te communiceren
  • Effectief nee te durven en kunnen zeggen 

In deze training wordt gebruik gemaakt van zeer concrete methoden en technieken en je gaat naar huis met werkbare tips, trucs en checklists die jou direct persoonlijke effectiviteit en efficiënt timemanagement zullen opleveren. Daarnaast krijg je inzicht hoe jij jouw persoonlijk leiderschap kunt inzetten.
 
Heb je het permanent druk en ervaar je regelmatig stress in verband met te veel deadlines en de klem tussen werk en privé, dan is deze training een uitstekende tijdinvestering voor zowel jou als ondernemer als je medewerkers.