
Meer en effectiever verkopen door Marketing & Sales beter te laten samenwerken. Het vak van ‘verkoper’ is in de afgelopen jaren sterk veranderd van ‘Old-School Sales’ naar ‘New-School Sales’. Ook de rol van Marketing is flink toegenomen en nog belangrijker geworden in het hele salesproces. In 1 dag wordt je helemaal bijgespijkerd en heb je nieuwe inzichten om marketing en sales beter te laten samenwerken en effectiever in te zetten. Praktisch, inspirerend, direct toepasbaar.
Doelgroep: Voor zowel CCO's, Managers Marketing/Sales, (key-) accountmanager en marketeers. Personen die op een of andere manier commercieel verantwoordelijk zijn en/of (live/online) contact met zowel nieuwe als bestaande klanten.
In een dag leer en ervaar je
- Van 'Old-School Sales' naar 'New-School Sales'.
- Wat is ‘verkopen'?
- Hoe je een echte verbinding maakt met je (potentiële) klant zowel live als online.
- Hoe communicatie werkt.
- ‘Helpen kopen’ in plaats van ‘verkopen’.
Onderwerpen
- Samenwerking Marketing vs Sales
- Inzetten online Tools.
- Een gezond klantenbestand.
- Het vinden en maken van nieuwe klanten.
- De beste structuren van het meest efficiënte verkoopgesprek.
- De kracht van de juiste communicatie.
Duur:1 dag
Kosten:
- € 585,00 (excl. btw/./incl. lesmateriaal en arrangementskosten)
- 10% korting voor Lidbedrijven = € 526,50 (excl. btw./incl. lesmateriaal en arrangementskosten) vermeld bij uw inschrijving MEMB10 bij 'Kortingscode Lidbedrijven'.
Data 2025, locatie & tijdstip
2 mei Bunnik/Postiljon 9.30 tot 17.00
11 juli Bunnik/Postiljon 9.30 tot 17.00
10 oktober Bunnik/Postiljon 9.30 tot 17.00
Heb je vragen over deze training? Neem gerust contact met ons op via info@businessprogress.nl of telefonisch via 06-52559969
Wil jij je inschrijven voor deze training? Vul dan onderstaande gegevens in.
(bij inschrijving ga je tevens akkoord met de genoemde investering, annuleringsregeling en algemene voorwaarden)
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.